کسب در آمد از آزمونال چگونه امکان پذیر است ؟

آیا می دانید به وسیله سامانه آزمونال می توانید کسب در آمد کنید ؟

آیا تا به حال به فکر کسب در آمد از سامانه آزمونال افتاده اید ؟

به نظر شما چگونه می توان با ساخت و انتشار آزمون آنلاین کسب در آمد کنیم ؟

حتما تا به حال نام و آوازه موسسات علمی  آموزشی مشهور زیادی را شنیده و یا از نزدیک با آنها برخورد داشته اید.

این موسسات و آموزشگاه ها ،  هرچه در سال های گذشته بهتر توانسته باشند در رسیدن به نتیجه مخاطبان خود تاثیرگذارتر باشند ، عملا توانسته اند  برای سال  ها و دوره های بعد توجه بیشتری از داوطلبین را به خود جلب کنند .

این موسسات برای اینکه بتوانند مخاطب و داوطلب بیشتری داشته باشند ، معمولا از اساتید و دبیران مشهوری دعوت می کنند تا کلاس های آموزشی خود را در آن موسسات برگزار کنند .

این کار باعث شده که در اکثر موارد به نتیجه دلخواه خود رسیده و بتوانند تعداد افراد بیشتری را در نزد خود ثبت نام کنند . بر همین اساس می توان گفت این موسسات  از درآمد بیشتری نیز برخوردار می شوند .

این مقدمه را عنوان کردیم تا بگوییم که ، اگر فرد یا موسسه و یا سازمانی خاص هستید که مخاطبان و داوطلب های زیادی دارید ما  برای شما پیشنهادی داریم ، پس با ما همراه باشید .

سامانه آزمونال یک سامانه و ابزار تخصصی  ، در حوزه طراحی آزمون آنلاین می باشد که هم اکنون در استفاده بسیاری از مدارس  ، دانشگاه ها  و موسسات علمی آموزشی قرار دارد  و در حال بر طرف کردن نیاز های حوزه آزمون های آنان است . پس شما هم شاید بتوانید از این سامانه استفاده کنید .

برای ثبت نام و استفاده از خدمات سامانه آزمونال می توانید روی لینک ثبت نام رایگان در آزمونال کلیک کنید و به آسانی به عضویت این سامانه در آیید .

اگر فرد مشهور یا صاحب موسسه مشهوری هستید که افراد  و داوطلبین زیادی خواهان حضور در کلاس ها و آزمون هایتان هستند ،  از طریق سامانه آزمونال شما می توانید آزمون های خود را به صورت آنلاین و اینترنتی طراحی و دربین داوطلبین خود آزمون آنلاین برگزار کنید .

برای آشنایی بیشتر با سامانه و قابلیت های  آزمونال می تونید روی لینک  آزمون آنلاین آزمونال کلیک کنید .

کسب در آمد از آزمونال برای مدارس و موسسات آموزشی

به این ترتیب  ، شما با طراحی  آزمون آنلاین در این سامانه ، علاوه بر مزیت هایی که نسبت به آزمون های سنتی  کاغذیی به دست می آورید ، امکانات ویژه دیگری نیز در اختیار دارید . مانند امکان درآمدزایی از آزمونال . چگونه ؟

به آسانی  ! برای این کار  پس از اینکه در سامانه  آزمونال اقدام  به طراحی آزمون آنلاین نمودید ، در قسمت تنظیمات آزمون امکانات  بسیار زیادی در اختیار شما قرار داده شده که یکی از این موارد بخش هزینه آزمون می باشد .

با قراردادن هر مبلغی در کادر مربوطه ، داوطلب خواهان شرکت در آزمون های شما ویا موسسه تان ، باید هزینه آزمون را پرداخت کند و برای این منظور ابتدا به صفحه پرداخت بانکی ارجاع شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده و پس از پرداخت موفق به صفحه سوالات آزمون هدایت می شود ، در غیر این صورت داوطلب  شرکت در آزمون توانایی شرکت در آزمون را نخواهد داشت .

حال پس از اینکه پرداخت توسط داوطلب با موفقیت انجام شد ، از مبلغ پرداختی سهم سامانه آزمونال کسر شده و مابقی به موجودی کیف پول شما در سامانه  اضافه می گردد . همان طور که می بینید در این شیوه  هر چه شما شهرت و محبوبیت بیشتری داشته باشید و بتوانید سابقه خوب تر و بهتری نسبت به رقبایتان  در ذهن مخاطبان تان از خود  بر جای گذاشته باشید ، می توانید در آمد بیشتری نیز  به دست آورید .

کسب در آمد از آزمونال برای سازمان ها

اگر شما  مدیر سازمان  یا شرکتی هستید که در طول سال  اقدام به برگزاری آزمون های متفاوتی برای کارمندان  و افراد خواهان شغل می کنید ، احتمالا با مشکلات و هزینه های زیادی برای بر گزاری این آزمون ها دست و پنجه نرم می کنید .

راه آسان تر و کم هزینه تری نیز در پیش رو دارید و آن هم استفاده از سامانه آزمون آنلاین آزمونال می باشد  . برای آشنایی بیشتر با این سامانه می توانید به پست زیر مراجعه کنید .

پیشنهاد مطالعه:  آزمون ساز آنلاین آزمونال چیست ؟

شما با طراحی آزمون آنلاین توسط  سامانه  آزمونال  همان طور که قبلا هم گفتیم ، علاوه بر امکانات  بسیار زیادی که در اختیار دارید می توانید برای سازمان درآمد زایی یا حداقل جبران هزینه هم داشته باشید . چگونه؟

حتما برای هر آزمونی که در طول سال برگزار می کنید ، مبلغی را به عنوان هزینه آزمون از داوطلب آن آزمون می گیرید  ، که اکثر این مبلغ صرف هزینه های پیدا و پنهان  برگزاری آزمون می شود .

اما با طراحی آزمون آنلاین مورد نظرتان در سامانه آزمونال ،  هزینه برگزاری آزمون به شدت و به میزان قابل توجهی  برایتان کاهش می یابد ، زیرا بسیاری از هزینه ها که در روش سنتی و کاغذی  باید متقبل می شدید از میان برداشته می شود .

بنابراین اولا می توانید مبلغ کمتری از داوطلبین دریافت کنید و هم چنین می توانید درصد قابل توجهی از مبلغ دریافتی را به حساب شرکت بیاورید. برای این کار کافیست پس از ساخت آزمون آنلاین در آزمونال  ، مبلغی را برای شرکت در  آزمون تعیین کنید تا داوطلبان و کارکنان با پرداخت آن مبلغ  مجوز شرکت در آزمون را بیابند .

در انتها پس از پرداخت مبلغ و کسر کردن سهم سامانه آزمونال ،  مابقی وجه به حساب کیف پول شما در سامانه اضافه می شود و در موقع در خواست مبلپغ به حساب بانکی سازمان و یا شرکت واریز می شود .

سهم سامانه آزمونال از هر تراکنش مجوز آزمون چقدر است؟

در هر تراکنشی که برای ورود به آزمون توسط داوطلب انجام می شود 20 درصد مبلغ پرداختی به عنوان کارمزد سامانه کسر شده و 80 درصد مابقی به حساب کیف پول شما اضافه می شود .

همان طور که می بینید به همین راحتی با آزمون آنلاین می توانید کسب در آمد کنید .

 

آزمون آنلاین ابتدایی
آزمون آنلاین ابتدایی ویژه مدارس ابتدایی
فهرست